dinsdag 4 juni 2013

I'm still here

Het was even rustig hier. Inspiratie en motivatie waren even verdwaald. Maar ik ben er nog steeds.
En de komende tijd zullen jullie mij weer wat vaker lezen, want ondanks dat ik niet hier was heb ik toch ook niet helemaal stil gezeten. Vandaag echter alleen wat Instagram plaatjes van de afgelopen tijd. Ik wens jullie een fijne week!

It was a bit quiet over here. My inspiration and motivation seemed to be lost for a while. But I am still here and there will be more posts coming soon. Yay. Today however only some instagram snapshots from the last weeks. Have a nice week everyone!

1. uitwaaien op het Waalstrand // hanging at the beach 2. wachten bij de tandarts // waiting at the dentist  3. lekkere high tea bij Sid &Liv // high tea at Sid &Liv 4. lippenstiftsessie met een lief klein meisje // lipstick session with a lovely little girl 5. opgelucht na sollicitatiegesprek (maar helaas is het niets geworden) // relieved after a job interview (I didn't get the job though)  6. mijn eerste broek sinds twee jaar // the first jeans I bought in two years 7. uitslapen na een avondje stappen // sleep in after a night out 8. zondag hangout met mijn nieuwe jumpsuit/ sunday hangout with my new jumpsuit  9. je kunt nooit genoeg washitape hebben // you can't have enough masking tape.


5 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal fijn uit, behalve de tandarts dan...en het
    sollicitatiegesprek dat niets is geworden...jeans is cool!

    Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Fijne instagramplaatjes :) Die tand is geweldig! Haha, heb ik vroeger plezier mee beleefd bij de tandarts hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's, alleen jammer van je baan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! :) Ik kijk al uit naar de nieuwe blogposts.

    BeantwoordenVerwijderen