dinsdag 26 maart 2013

Kleuren

Ondanks dat ik van kleur houd, kleur ik mijn tekeningen bijna nooit in.  Er zijn zoveel verschillende soorten en merken, dat ik nooit zo goed weet waar ik moet beginnen. Maar gisteren kocht ik gewoon een set nieuwe aquarelpotloden en ging aan de slag. Ik ben er best tevreden mee, al krijg ik kleuren niet helemaal ingescand zoals ze in het echt zijn. Maar ach, I don't care! (At all) ;)

Although I love colour, I almost never use colour in my drawings. There are so many different sorts and brands, that I never really know where to start. Yesterday however I bought a set of new aquarelle pencils and just got started. I am pretty happy with theresult, although I didn't manage to get the colours in the scan exactly as in the real drawing. But I don't care! (At all) ;)
 
Drawing: © Andrea Maassen
Follow on Bloglovin

13 opmerkingen:

  1. Mooi ... Hoewel ik jouw tekeningen in zwart ook altijd érg sterk vind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tekeningen zijn harstikke gaaf en ik vind dat de kleuren erg mooi gelukt zijn! Lekker mee door oefenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wauw, echt heeeel erg leuk! Ik krijg echt geen genoeg van jouw illustraties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa deze zijn ook leuk! Maar ik vind ook jouw zwart/wit tekeningen ook altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!! de zwart/wit tekeningen met 1 kleur zijn nog mooier:-)

    BeantwoordenVerwijderen