maandag 21 januari 2013

De Groeten van Max #2 (Give away)























Een nieuwe week en een nieuwe groet van Max. Zoals ik al vertelde was ik bezig met het maken van nieuwe kaarten en dit is dan het resultaat. Wil jij een van deze twee kaarten ontvangen? Laat dan hieronder een kort berichtje achter. Vermeld ook even als je een voorkeur voor een kleur hebt. Over een week (op maandag 28 januari) zal ik random iemand kiezen, die vervolgens post van Max ontvangt.

Ik wens jullie een hele fijne week!

//A new week and a new 'De Groeten van Max' give away. As I told you earlier I was working on new cards and this is the result. If you want to receive one of these two cards, just leave a short comment below. Also let me know what colour you prefer. In a week (on monday 28 january) I will randomly choose someone, who will receive post from Max.

Have a nice week!//

























Photos & cards: ©Andrea Maassen

Follow on Bloglovin

27 opmerkingen:

  1. Och wat een schattige kaart! Zou ik goed als afleiding kunnen gebruiken van het schrijven van m'n scriptie (eeps, over 15 nachtjes moet 't ding al ingeleverd worden!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woohoo, ook deze keer doe ik weer mee! Zo'n mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie kaarten! Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan een give-away, fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn weer! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk joh!! Ik doe graag mee :-)
    Nog lastig kiezen welke de voorkeur heeft maar ik denk die met het zwart witte shirtje!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Post van jou lijkt me heel erg leuk! Ik doe graag mee.
    De grijze (zwart wit truitje) vind ik prachtig.
    Fijne avond! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaarten heel leuk! Allebei even mooi.
    Ik zou er graag een ontvangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa ik doe ook weer mee (nu echt schaamteloos HA!)
    Ik denk dat ik degene met het zwart witte truitje het leukst vind, maar ze zijn beide leuk hoor, het is het haar die het em doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaartjes, ik doe moee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeeep ik probeer ook gewoon nog is :)
    allebei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe ook weer mee!
    wat leuk, zo'n geborduurde baard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooeh weer zooo leuk!
    Ik doe mee! (de zwart witte vind ik het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook mee :) Ik vind met het blauwe shirtje supper schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten! Ik doe heel graag mee. De zwart-witte vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaarten zo mooi! Ik zou er graag een ontvangen, ze zijn beide prachtig. Echt een actie om heel blij van te worden (wie de kaart ook mag ontvangen).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg, een klein kunstwerkje! ik doe graag mee, het liefst voor de zwart-witte. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend schattige kaartjes, je bent echt super creatief!
    Ik zou dit echt nooit kunnen bedenken, haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee wat leuk dat je op mijn blog langskwam! Ik kende jouw blog nog helemaal niet maar ik vind het er hier erg leuk uit zien!! Bedankt voor je gezellige reactie! Ik zou heel eerlijk gezegd ook best zo'n vrolijk badcape-je willen! Owww en ik vind je kaarten ontzettend creatief dus ik doe graag mee! Thanks! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wederom een mooie kaart!
    Ik doe graag weer mee, de grijze kaart vind ik het mooist :)


    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh zo mooi weer. Ik doe wederom graag een poging om een kaart van jou te ontvangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind de groengestreepte de mooiste! Doe dus alweer graag mee. Gewoon omdat kaarten (en sowieso: post!!) krijgen altijd een beetje feest is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi gedaan zeg! Schattig, ik doe mee!
    Mijn voorkeur gaat uit naar de grijze, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke give away! Ik doe graag mee!! Vind beide kaarten heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh waw, wat fijn, wat mooi! ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen